Ga naar inhoud

hulp nodig bij goede voeding samenstellen zonder brok,


breezer

Aanbevolen berichten

Misschien eten ze een keer een nootje, maar niet in deze verhouding. Je kunt nu over een nootje gaan miepen, maar feit is dat het dieet dat je nu geeft ook niet natuurlijk is. Als jij dat zo wilt doen, mag dat natuurlijk. Maar dat je dat doet omdat brokjes onnatuurlijk zijn, slaat niet echt ergens op.

In brokken zitten conserveringsmiddelen en nog allemaal andere toevoegingen hoe goed je brok ook is. Hier sta ik niet echt achter en daarom geef IK ze geen brokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin wordt er ergens naar gevraagd en ik zeg hoe ik het doe. Dat er sommigen anders over denken dat mag, maar ik vraag niet om overspoelt te worden met commentaar over hoe slecht het wel niet is, en volgens mij is dat ook niet echt de bedoeling van dit forum.

aangepast door Geitje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef geen commentaar, ik vond de toon in dat ene berichtje wat ... wijsneuzerig, vandaar mijn reactie. Had het beter niet geplaatst, maar 't was een impuls. :)

(Dit was trouwens de eerste keer, voor zover ik weet, dat ik op een van je berichtjes reageer, dus bovenstaand bericht is vast niet op mij bedoeld. :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug te komen op : " Waarom bestaan ze dan ?"

Voor het gemak van de huidige mens . Wie heeft er nog de tijd om een groentetuin te onderhouden waar hij heel het jaar door groenten heeft voor zijn konijnen.

Wees gerust de handel draait goed en de verbruiker denkt dat het niet meer zonder kan. Maar is dit wel zo ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .