Ga naar inhoud

rustiger


ricksem

Aanbevolen berichten

heey

marley is veel rustiger geworden ze is niet meer zo op voeten gericht en loopt me niet meer achterna waar ik eerder last van had dat ik niet normaal door de kamer kon lopen :P nu is dat dus niet meer zo en kan gewoon door de kamer lopen en ook als ik op de stoel ze gaat ze niet meer rondjes rennen maar snuft een keer en loopt weer voorbij bijten in de schoenen doet ze ook niet meer dus het komt er op neer dat waar is eerder last van had is nu over:D haha heb echt plezier in me konijn in october word ze 1 jaar dus dan worden konijnen volwassen en worden ze ook rustiger :) ik denk dat de hormonen niet echt meer aanwezig zijn ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster is pas met een jaar gaan puberen. En dat heeft tot een paar weken terug geduurt. Was niet zo dat de hormonen weg zijn maar ik denk dat het wel een beetje met een menselijke puberteit te vergelijken valt dat hun hormoonhuishouding stabiel is op het moment dat ze de puberteit uit zijn. Nu ga ik sowieso geen last meer van hormonen krijgen ruim een week nadat mevrouw klaar was met puberen en dan vooral sproeien is ze gecastreerd:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .