Ga naar inhoud

vlek op het oog


senadance

Aanbevolen berichten

Ja ik heb gisteren dus Flip gehaald een gecastreerd rammetje van ongeveer 4 jaar en gisteren en vandaag aan het koppelen, gaat zover goed.

Flip heeft op zijn linkeroog een wtte vlek zitten volgens de vorige bezitters dus staar.

moet ik daar wat aan laten doen ?

Hij heeft geen last ,alleen moet je voorzichtig naar hem toe gaan , hij is natuurlijk dan wat schrikkerig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijntje heeft ook staar, maar ze is nog jonge, was aangeboren zij de DA, ze zei dat ze er niks aan kon doen, MAAR dat was een slechte Da, dezelfde die mijn zus haar prada heeft gecastreerd..

dus ik weet het niet, maar je moet er wel voorzichtig mee omgaan, want als ze je niet vertrouwd kan hij gaan bijten.. dat deed de mijne in iedergeval, en ze valt iedere vreemde aan in de tuin als ze losloopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als er een vlek in zit zal het toch geen staar zijn?

bij coco begon haar oog eerst vlekkerig te worden, heel troebel,

maar na 2/3 dagen was het ook helemaal lichtblauw geworden...

want een pupil van mijn coco is gewoon lichtblauw..

en der om heen is het gewoon bruin...

dus als er een vlek aan de linkerkant is is het misschien geen staar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zeker met hem naar de DA, ik wil even een week nog wachten en hem nu al niet nog meer stress bezorgen, hij heeft dit volgens de vorige eigenaren al meer dan twee jaar dus ik hoop een of anderhalve week maken niet zo een groot verschil

trouwne shet gaat steeds beter met die twee, hijis nog steeds wel een beetje berig naar haar , maar zij doet haar best, ze zijn zoooliefffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .