Ga naar inhoud

Bijten afleren


Miss Poodle

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe je bijten af kan leren ?

Hij bijt sinds kort alleen in schoenen en voeten/onderbenen (gelukkig niet in gezicht en hand)

Ook is de bank ineens zijn nieuwe toilet ?! Het ging de eerste weken dat hij hier was supergoed, heel snel zindelijk en ineens.. BANK ! ;-( Tips....:he::P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud is hij? In combinatie met het ineens niet meer zindelijk zijn klinkt het als de pubertijd. Op het moment dat hij op iets knabbelt wat niet mag zeg je Nee en geef je een klein duwtje achter zijn billen. Als het goed hupst hij dan even weg. Als je dit herhaalt zal hij op een gegeven moment begrijpen wat Nee betekent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leyla heeft dat ook voor de gewoonte, in broeken en schoenen bijten.

Ik heb ook eens gevraagd hoe dat komt, maar men wist het niet.

Ze doet t ook niet in blote voeten of benen. En t was een tijdje minder, maar gisteren zat ze ineens weer volop achter mn schoenen aan en hing ze ook weer continu aan mn broek.

Misschien houdt ze gewoon niet van blauw :P

Ik doe er zelf verder niks aan, omdat ik me op dat moment op haar terrein begeef. Ze doet t alleen als k in haar ren kom.

Als jouw konijn t op jouw terrein doet kun je inderdaad doen wat HJW zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n konijntje gehad, in kledij knabbelen, me bijten, op me plassen, in m'n kledij krabben. Dit was hormonaal gedrag en ze had een ander konijntje nodig om te leren hoe zich als konijntje te gedragen. Ze was veel te jong bij de moeder weg, niet door mijn fout, ze was al een tweedehandsje toen ik haar kreeg, daarom kon ze niet meteen gekoppeld worden. Toen ik haar gekoppeld heb aan een ex-ram en een voedster, tot een trio, ging het veel beter met haar. Haar gedrag werd gecorrigeerd door de anderen en binnen de kortste keren was ze een gewoon, normaal, gelukkig konijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .