Ga naar inhoud

Gek gevalletje


dieketoelie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Onze jip (1.5 jaar oud) laat 's morgens een beetje dubbel gedrag zien. Als ik de slaapkamer uitkom gaat hij met zijn kopje schudde als een halve gare, gevolgt door binkys door de hele ren, een prachtich gezicht. Als ik dan bij de kooi kom gaat hij staan waar ik sta, voorpootjes ver uit elkaar en wachten tot ik ik met hem ga spelen. Dit doe ik door hem steeds plaag duwtjes (moeilijk uit te leggen) te geven. Hij gaat dan als een gek binkys op de plaats maken. Alleen gaat dit af en toe gepaard met een knorrend geluid, heel raar, een super blij konijn dat dan toch gaat knorren... En af en toe aanvallende bewegingen maakt richting mijn hand. Alsof hij denkt: dit is leuk!!!! Maar in zijn achterhoofd heeft: dit is geen natuurlijk gedrag want ik ben kwetsbaar en het gebeurd in mijn terretorium.. Ik weet dus niet of ik lkker gek met hem moet blijven doen of maar gewoon met rust moet laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .