Ga naar inhoud

zindelijk


roweentje53

Aanbevolen berichten

Ja hoor, ik heb er twee, 1 al een paar jaar en 1 nog maar een paar maand, maar toen ik hier las hoe je dat kon doen gewoon een toilet gezet op hun favoriete plasplek en dat gaat goed. Keutelen doen ze ook veel daar maar ook nog wel in hun ren, aar dat veeg ik dan ze bijelkaar. Iedere dag even bak verschonen ( met die hitte vaker) en super. Vooral leuk de reactie van anderen als ze je vragen waar die bak voor is....

Succes, gewoon proberen.

Groet Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij plast wel inde toiletbak alleen ik vind nog genoeg keutels bovenin zijn kooi. Bovenin staat links zijn eten en drankfles en rechts in nachthok zijn toiletbak.

Heb nu even geen bodembedekking, wel in toiletbak, maar dat helpt niet.

In zijn ren doet hij niets.

Wat kan ik nu nog meer doen om hem zindelijk te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nijntje is bijna 8, zelf hem lukt het nog ;). Keutelen doet hij er ook nog naast. Maar dat vind ik niet zo erg, aangezien dat nu toch zo erg niet is om op te poetsen. Vermoed dat het vooral een kwestie van geduld is. Ik heb gehoord als je een hooibal boven het toilet hangt dat dat help, bij mij hangt er ook een boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .