Ga naar inhoud

Hoe doen jullie het met 2


Ponyhorse

Aanbevolen berichten

Halloo,

Ik keijg waarschijnlijk een vriendje voor droppie erbij. Maar hoe doen jullie dat met eten geven als je er 2 hebt. Moet je er dan voor 2 in het voerbakje doen maar dan is de kans dat de een meer eet en de ander minder. Of doen jullie het in 2 bakjes?

Groetjeeesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je konijn een vriendje krijgt?

Ik heb er 4 en geef ze 100 gram in één bak. Hard gezegd zoeken ze het maar uit. Als de één niet wil eten heeft ie gewoon pech. Ze krijgen allemaal wel genoeg, want ze vallen niet af. Ik merk ook wel dat als ik ze eten geef, ze dan meteen met zijn vieren eromheen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat biks in een snackbal en daar rennen ze samen achteraan. Ze zoeken het hier ook samen wel goed uit, ze blijven mooi op gewicht. Wat groenten betreft eet mijn ram meer dan mijn voedster, zij is altijd eerder klaar, maar dat maakt niet uit. Ze eet wel wat ze nodig heeft. Soms heeft ze ook genoeg groente gehad en gaat ze meteen daarna lekker hooi eten, ook goed ;)

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat Cas hier 'lichtelijk' fanatiek is wat eten betreft, geef ik ze hier de SS uit de hand of stop het in een snackbal voor Diva en in een ander intelligentiespelletje (zo'n kunststof bord met vakjes) voor Cas. Soms pikken ze het nog wel van elkaar, maar zo gaat het iets rustiger dan wanneer ik het gewoon neerzet. Dan gaat Cas er nog wel eens opzitten, maait alles met z'n pootjes opzij, en gaat dan onder Diva kijken of er wat ligt, die er ook niks meer van snapt..... :P

Groenvoer krijgen ze wel gewoon op één hoop. Dat gaat prima. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .