Ga naar inhoud

Help, wat moet ik doen???!!!


Sammy1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor alle reacties, een dikke nijnen knuffel voor jullie van Sam!!!

Ik heb het idee dat er toch al een beetje vooruitgang in zit, is wat moeilijk te beoordelen omdat ik pas een uurtje thuis ben. Ze heeft nog wat groenvoer gegeten, beetje witlof en wortel. Biks en hooi is wat lastig te zien maar als ze er iets van heeft gegeten is het heel weinig. Na het dwangvoeren van daarnet, heeft ze zich goed gewassen, ze leek al iets stabieler op de poten. Maar ik heb wel nog het idee dat ze pijn heeft. Dat wassen was wel nodig want er zaten nog wat pap resten:$ Er lagen ook al wat keuteltjes, niet zoveel en kleiner dan normaal, maar het is iets.

De medicijnen toedienen gaat goed, dan de eerste beetjes pap smakt ze nog goed weg, maar dan...ze klemt alles stijf op elkaar, ik vind het erg moeilijk om er dan nog wat in te krijgen.

Moos snapt er allemaal niks van, ik probeer hem maar wat extra aandacht te geven. Hij is net even een half uurtje op zieken bezoek geweest. Hij had niet zoveel oog voor Sam, de nieuwe omgeving was belangrijker.

Morgen middag wil ik Sammy even bij Moos in de ren laten, m'n vriend is thuis want die is ook ziek, kunnen ze samen ziek zijn :)

Ikzelf ben inmiddels ook al weer niet lekker, heb niet goed uitgeziekt denk ik, kortom t gaat lekker hier in de ziekenboeg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik opende deze topic en zie dan gelijk de 1ste text van Cindy:

zekers haha we zitten samen te snotteren.

Ik schrok joh dat wil je niet weten, maar ze bedoelde iets anders.

Wat een goed nieuws Sammy, toppie !!! Er komt al voorruit gang

Veel beterschap aan beide

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de hele dag wezen werken maar m'n vriend was thuis en zo te horen toch weer wat vooruitgang. Haar groenvoer eet ze allemaal op, maar hooi en biks maar heel weinig. Vanmiddag heeft ze een paar uurtjes in de ren gezeten. Ze kjikt ook weer iets levendiger uit haar ogen. Ik hoop wel dat ze gauw weer alles eet. Het oppakken gaat ook al stukken beter. Ze wil niet en rent wel weg, maar als ik haar vast heb gaat ze niet meer als een dolle spartelen, dat scheelt wel:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind haar heel af en toe nog wel wiebelig maar het gaat steeds iets beter. Echt goed kan ik het niet zeggen als ik de hele dag weg ben. M'n vriend had haar vanmiddag even in de ren gezet. Toen is ze per ongeluk het hok in gepiept en het trapje op gegaan (dat mocht van mij eigenlijk niet omdat ik de trap nog wat gevaarlijk vond) maar dat was allemaal goed gegaan. Morgen ben ik bijna de hele dag thuis en kan ik haar goed in de gaten houden. Straks nog 1x de laatste medicijnen geven en dan is het op. Ik hoop toch dat ze morgen of zondag weer buiten kan blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff ben net je posts op BB gaan bekijken en je hebt idd ook de villa... de psy heeft dat hier gezien en zei mij onmiddellijk dat het trapje te stijl,te smal en te glad was om echt veilig te zijn. Ik heb er nu een bak onderstaan en de trap er gewoon uitgehaald, ze springen zo naar boven en naar beneden. Het zou me niet verwonderen als ze zich aan het trapje bezeerd heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is aan de beterende hand hier, hehe :)

Het was vanmiddag lekker zonnig dus Sam zit al een hele tijd buiten, het gaat vandaag weer wat beter, ze eet ook vanalles, nog niet genoeg naar mijn idee maar hopelijk komt dat snel. Toen ik Sam vanmiddag buiten zette ging ze meteen Moos zitten wassen, geweldig stel is het toch. Ze vinden elkaar nog steeds lief, dus dat zit wel goed. Ik denk dat ik haar maar buiten laat. Prop ik staks het hok boven even goed vol met stro. En in de ren leg ik een grote, lekker zachte badhanddoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een houten oude aardappelbak onderstaan. Daar kunnen ze ook gewoon onder als je er een stukje uitzaagd en dan heb je plaatswinst plus een extra schuilplek.

Je ziet het op deze foto, achter tegen de wand van het hok, het blauwe kleedje wat ik erop leg, hebben ze natuurlijk al opzij gelegd :)

IMGP1682.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .