Ga naar inhoud

Help, wat moet ik doen???!!!


Sammy1

Aanbevolen berichten

Ik had hier al een topic geplaatst over Sammy omdat ik me zorgen maakte:http://www.bunnybunch.nl/community/algemene-vragen/7340-zorgen-om-sammy.html

Ik hou haar de hele avond al in de gaten, Sammy is geen makkelijk knoijn en wil niet op gepakt worden. Maar ik zag toen ze liep dat haar onder/achter kant nat is. Ze lijkt ook wat wankel op de poten. Morgen ga ik naar de DA. Maar weet iemand of ik nog iets kan doen of wat het kan zijn???? Ik maak me echt zorgen, en kan haar niet goed bekijken, ze laat zich niet makkelijk pakken en ik wil haar niet nog meer stress bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan haar niet te pakken krijgen. Ze gaat precies zo zitten dat ik er niet bij kan. Ik heb wel ontdekt dat het iets met de achterkant is, rug of poten. Ze wankelt en als ze zich probeert te wassen valt ze bijna om. Ze kan zich nog wel verplaatsen/lopen. Ik heb flink veel handoeken in de ren gelegd en extra bescherming tegen wind en regen. Naar boven kan ze niet dus ik heb het hooi ook beneden gelegd. Morgen bel ik gelijk naar de DA, ik hoop dat ik meteen terecht kan...

Cindy, urine meenemen naar de DA, hoe moet ik de urine dan opvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .