Ga naar inhoud

Beetje bloed aan het pootje na een mislukte sprong


femmeke

Aanbevolen berichten

Otje maakte net een beetje een smak toen ze over de armleuning de stoel op wou soringen maar ze dit net niet haalde.

Gelijk ff kijken maar ik mag der niet pakken. Ik zie wel een beetje bloed op de grond en volgens mij aan het pootje kan ik iets doen? Tis niet echt veel bloed hooguit een paar druppels. En ze is der pootje zelf schoon aan het maken. Ik gok er op dat het een afgebroken nageltje is aangezien ze aan der teentje likt.

aangepast door femmeke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze loopt er overigens wel voorzichtig op een een worteltje als troost vind ze geen probleem

Ik moet alleen zometeen werken, moet ik vragen of mijn moeder even komt kijken straks als ik er nog niet heb kunnen pakken en de schade heb kunnen opnemen of kan ze tegen een stootje en moet ik me niet druk maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het niet meer bloed. Mijn ram heeft een tijdje terug een afgebroken nageltje gehad. Het is voor het konijn even pijnlijk en vervelend maar op zich kan het niet zoveel kwaad, zolang het maar niet gaat ontsteken. Even in de gaten houden dus of het goed geneest. Binnen een paar dagen had mijn ram er gelukkig totaal geen last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Tis niet de eerste keer dat dat nageltje is afgebroken, hij was net weer aangegroeid. Een maand of 3/4 geleden was deze ook al eens afgebroken. Soms kan ze ook de stomste dingen doen.

Maar ik ben wel blij dat het niet meer bloedde toen ik weg ging voor mn werk. Heb mn moeder gevraagd of ze straks even gaat kijken, in de hoop dat Otje dan wat rustiger is en even goed gekeken kan worden of alleen het nageltje is.

Ik denk dat ik komende dinsdag gelijk de dierenarts even laat kijken of er misschien iets niet helemaal goed is, ze gaat dan toch onder zeil voor de castratie.

En ik ga het zeker in de gaten houden dat het niet gaat ontsteken:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .