Ga naar inhoud

Sufjes na enting?


femmeke

Aanbevolen berichten

Otje is gister gecheckt door de DA, suoer mooi en gezond konijntje. Daarna is ze ingeint tegen myx en vhs. Alleen vandaag is ze de hele dag al zo rustig, ze ligt vrijwel alleen maar te slapen, afentoe een plasje en poepje doen en eten en dan weer slapen. Kan het door de inenting komen dat ze wat sufjes is? Of moet ik toch maar een dierenarts gaan bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zit binnen, temperatuur hier binnen valt voor de verandering mee, gewoon lekker 22 zoals altijd.

Ze eet niet heel veel maar ze eet wel dus dat scheelt enja drinken dat doet ze nooit zo veel maar hier krijgen ze dan ook veel groentes:)

Ik hou t gewoon goed in de gaten hopen dat ze straks weer wat levendiger is, normaal komt ze als ik op sta gelijk uitgebreid knuffelen maar ze,fs dat was te veel moeite vanmorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn DA zei dat mijn konijn inderdaad de dag erna (en de avond zelf) wat rustiger kon zijn. Nu was dat bij mijn konijn niet het geval, maar het zou dus wel kunnen..en dat in combi met t warme weer denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. Maarja, wel goed in de gaten houden natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had inderdaad al zoiets verwacht domino, maar ik was vreselijk aan het twijfelen en om nou gelijk weer (voor de zoveelste keer) de DA te bellen dacht ik vraag het hier even na. Maar inderdaad het gaat weer goed en daar ben ik blij om:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .