Ga naar inhoud

Moya's castrate


Evee

Aanbevolen berichten

Ik kom vanochtend beneden en zie hele mooie grote keutels in haar hokkie! :D

Ook heeft ze de halve voerbak leeggegeten en al haar groenvoer op. Ze heeft alleen niet zoveel gedronken (maar goed, er zit ook vocht in groenvoer).

Ben er helemaal blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja evee gelukkig is alles goed gegaan.Dieren artsen handtheren tegenwoordig castratie prijs standaard plus het gewicht en dan de narcose kosten.Doen ze sinds een paar jaar hier al.Dus hoe jonger hoe goedkoper zeg maar.Een van de jonge fransen dames is nu ook geholpen een half jaar oud.was ook 120 euro.kun je na gaan als ze de volle 7 kilo zou wegen.Maar had je da het niet gezegt van de narcose apart.Ik vind het zelf wel lochies natuurlijk.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het goed is gekomen.

Ik twijfel nog of ik anouk laat helpen. Ik las dat je rekening moest houden met het leeftijd van een voedster.

Maar hoe ga jij ermee om met haar hechting? Komt ze daar aan ?

Want ik las dus dat je ook een soort kaus om hun middel kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het goed is gekomen.

Ik twijfel nog of ik anouk laat helpen. Ik las dat je rekening moest houden met het leeftijd van een voedster.

Maar hoe ga jij ermee om met haar hechting? Komt ze daar aan ?

Want ik las dus dat je ook een soort kaus om hun middel kan doen.

Lia, dit topic gaat over Moya, voor vragen ivm castraties van voedsters zijn er al tal van andere topics waar je je vragen kwijt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moya is gehecht met oplosbaar hechtdraad aan de binnenzijde, ik hoef er dus helemaal niets aan te doen, alleen af en toe controleren of het goed geneest. Na verloop van tijd lossen de draadjes zelf op en is de wond genezen.

Omdat het aan de binnenzijde gehecht is kan ze er zelf ook niet zo makkelijk aan trekken.

Ik had eigenlijk vanochtend met moya op controle gemoeten, maar madame had geen zin om mee te gaan, heb haar dan ook maar lekker laten zitten (tis zo een gestress voor haar, gevangen worden, in een te klein reismandje gepropt worden, naar de dierenarts gesjouwd worden, op een enge tafel, rare vent die aan je zit, weer het krappe mandje in en dan pas mag je weer lekker bij je vriendje in de ren.

Het gaat eigenlijk zo goed dat ik er aan zit te denken de controle gewoon maar over te slaan. Ik ga anders dinsdag, ik kijk het wel even aan. Ik bedoel als er iets mis is kan ik altijd nog gaan en ik let zelf genoeg op moya om te zien of het goed gaat of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .