Ga naar inhoud

mag een konijn lampenpoetsersgras?


irisboschma

Aanbevolen berichten

Had in het andere topic al geantwoord, mbt lampenpoetsersgras. Ze mogen het niet en lusten het evenmin. :)

Als je gras in de ren wil om te eten, is het best dit in een bak te zaaien en deze af en toe in de ren te zetten. Bij de meeste konijnen zijn grasperken niet zo'n goed idee, binnen de kortste keren zie je er niets meer van. Ik denk dat alle gras goed is, zolang het geen siergras is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had in het andere topic al geantwoord, mbt lampenpoetsersgras. Ze mogen het niet en lusten het evenmin. :)

Als je gras in de ren wil om te eten, is het best dit in een bak te zaaien en deze af en toe in de ren te zetten. Bij de meeste konijnen zijn grasperken niet zo'n goed idee, binnen de kortste keren zie je er niets meer van. Ik denk dat alle gras goed is, zolang het geen siergras is.

dankje, ja ik dacht daar reageert iemand niet zo snel dus dan maar even zo :P

Ik wou ze namelijk snel gaan planten, maar dat doe ik nu dus maar even niet... ik zag dat iemand op BB ook zulk siergras had dat wou ik dus ook maar dacht al dat het niet goed was... Maar waarom heeft hij\zij het dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had in het andere topic al geantwoord, mbt lampenpoetsersgras. Ze mogen het niet en lusten het evenmin. :)

Als je gras in de ren wil om te eten, is het best dit in een bak te zaaien en deze af en toe in de ren te zetten. Bij de meeste konijnen zijn grasperken niet zo'n goed idee, binnen de kortste keren zie je er niets meer van. Ik denk dat alle gras goed is, zolang het geen siergras is.

Jopvang heeft het ook vandaar dat ik het ook wou doen want ik vond het zoo mooi:love:

http://www.bunnybunch.nl/community/album.php?albumid=6175&attachmentid=63070

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het erg is, het is niet giftig. Als het echt te scherp is, (want dat is de reden die ik gevonden heb waarom ze het niet mogen, dat het blad te scherp is en ze zich eraan kunnen snijden) zullen ze er wel vanaf blijven na één keer proeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .