Ga naar inhoud

Waarschuwing


pluisebol...

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje niet op het forum geweest, maar ik heb Pluisje gisteren moeten laten inslapen omdat er veel maden op haar zaten. Ik wou haar kontje schoonmaken en toen zag ik iets wat ik nooit meer van mn leven wil zien.

Ik wil jullie waarschuwen jullie konijnen goed schoon te houden. Om de dag is blijkbaar te weinig...

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot zeg, dat je haar heb moeten laten inslapen. Sterkte. Ik dacht dat een konijn zich in principe zelf schoonhoudt, mits hij niet te dik is of diaree heeft. Ik zal straks eens kijken, mijne heeft goede keutels en ik dacht dat het dan in principe goed moet zijn. Maar goed om het in de gaten te houden inderdaad. Bedankt voor de tip. Kan iemand aangeven of je je konijn standaard moet schoonmaken of dat mijn idee wel klopt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor88: Je hoeft je konijnen zelf niet schoon te maken als ze gezond zijn. Als ze plakpoep hebben wel, maar het is dan behalve schoonmaken natuurlijk ook heel belangrijk dat je de oorzaak achterhaalt en het dieet van je konijn aanpast, zodat hij alleen dingen te eten krijgt die hij goed verdraagt.

Pluisebol: Veel sterkte met het verlies van je konijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .