Ga naar inhoud

Bruin/Witte schuine nagel ?


Emma Martens

Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend toen ik Coco, (mijn konijn) eten ging geven, ontdekt dat ie een beetje een rare nagel heeft.

1 van zijn nagels steekt heel erg uit, en is wit met bruin. Het lijkt alsof het is verrot.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt/ gezien, en ik weet dus niet wat te doen.

Naar de DA? Of wachten tot het afgesleten is? Want hij loopt op tegels in z'n ren, en in een deel gras.

Als hij staat , (rechtop) houdt hij z'n pootje een beetje omhoog.

Ik denk dat hij er wel last van heeft.

Maar moet ik naar de DA? Want knippen doe ik niet zelf...

:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruin witte nagel zou eigenlijk heel normaal kunnen zijn hoor. Hebben mijn konijnen ook wel. Vraag me niet hoe dat kan, ik denk zelf dat het met pigment te maken heeft. Ik bedoel, konijntjes zijn ook wel eens gevlekt donker en licht. Het enige lastige is dat je met donkere nagels het 'leven' niet goed ziet en dan makkelijker in de ader kan knippen. Dus als je het niet aandurft inderdaad door de dierenarts laten doen. Ik denk niet dat hij zozeer last heeft van de kleur nagel, maar dat hij zo uitsteekt. Ik zou gewoon naar de DA gaan als je het zelf niet durft inderdaad. Wat je zegt als hij er last van heeft dan is t wel nodig. Het afslijten gebeurd toch meestal op de lange termijn en aangezien het nu al zo lang is gegroeid ondanks diezelfde ondergrond zou het nu ook niet zoveel uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruin witte nagel zou eigenlijk heel normaal kunnen zijn hoor. Hebben mijn konijnen ook wel. Vraag me niet hoe dat kan, ik denk zelf dat het met pigment te maken heeft. Ik bedoel, konijntjes zijn ook wel eens gevlekt donker en licht. Het enige lastige is dat je met donkere nagels het 'leven' niet goed ziet en dan makkelijker in de ader kan knippen. Dus als je het niet aandurft inderdaad door de dierenarts laten doen. Ik denk niet dat hij zozeer last heeft van de kleur nagel, maar dat hij zo uitsteekt. Ik zou gewoon naar de DA gaan als je het zelf niet durft inderdaad. Wat je zegt als hij er last van heeft dan is t wel nodig. Het afslijten gebeurd toch meestal op de lange termijn en aangezien het nu al zo lang is gegroeid ondanks diezelfde ondergrond zou het nu ook niet zoveel uitmaken.

Dankjewel, ik maak morgen meteen een afspraak !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .