Ga naar inhoud

Vraagje drinkfles


suuske1981

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vroeger heb ik al konijntjes gehad die ik samen met mijn moeder verzorgde.

Mijn moeder is overleden dus daar kan ik het niet meer aan vragen.

Ik heb nu een lief schattig konijntje sinds vandaag. Hij heeft helaas geen oortjes maar daarom vond ik hem veel leuker.

Nu heb ik een kooi waarin en trapje naar beneden loopt en waar onderin een ren zit. Ik heb bovenin zijn etensbak gezet, hooi in schuin stuk gedaan en zijn drinkfles gehangen.

Of kan ik beter iets beneden neerzetten?

En is er nog iets meer waar ik rekening me moet houden? Sorry voor de vele vragen. Ik denk wel dat ik het weet maar ik wil het 100% goed doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit warme weer goed opletten dat hij drinkt van z'n fles, en ook evengoed erop letten dat de fles doorloopt. Sommige werken niet zo goed waardoor er te weinig of geen water uit komt. Je kan, met dit warme weer, ook altijd nog een bakje zetten, veel konijnen drinken liever uit een bakje.

Welkom op BB. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom op BB!

Je hoeft niet perse een speciaal konijnenbakje, alleen kan je konijn het waterbakje wel omver duwen! ;)

Maar misschien doet ze dat ook wel niet!

Je kan eventueel onderin een wc-rol leggen met hooi, dan kan je konijn 'beneden' spelen en hooi eten! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .