Ga naar inhoud

mijn voedster knort en 'valt aan'


Mignonne

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ging zonet eventjes naar mijn nijnen, en toen gaf ik iets lekkers. Alina had het lekker opgesmikkeld, begint ze opeens te knorren en zonder reden valt ze uit naar mijn hand, zegmaar slaan met de poten en met haar hoofd naar mijn hand toe, ze kijkt ook wel boos.

Wat doet ze en hoe leer ik het haar af???

Mignonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk een hoknijdig dametje.

Met een vriendje en meer ruimte veranderd het gedrag vaak!

Heeft ze al een vriendje? En hoe groot is de ruimte waar ze leeft. Meestal als er een ren aan het hok vast zit zodat ze kan rondrennen en ook uit haar hok kan is ze een stuk vrolijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xKonijnenlover

Dit kan ook een korte periode zijn, mijn nijntje is soms ook een beetje 'chagrijnig'. Maar misschien kan het ook wat anders zijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alina heeft een vriendje en een lekkere ruime ren, maar ik vermoed dat de hormoontjes bij mevrouw op komen en volop in de pubertijd zit. Mogelijk is ze schijnzwanger en dan kunnen ze flink knorrig zijn, gewoon even lekker laten en niet pushen werkt vaak het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lady heeft dit ook wel eens hoor, meestal doet ze dit als ik het balkon op kom of af ga, ze doet dit heel weinig en de keren dat ze het doet ben ik heel weinig op het balkon geweest omdat ik me niet goed voelde. Dan lijkt het wel of ze beledigd is dat ik haar zo lang alleen heb gelaten, maar dat kan ook mijn uitleg zijn omdat ik me schuldig voel ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .