Ga naar inhoud

Bloempje is zindelijk.... maar doet het op de verkeerde plek...


Merel Bloem

Aanbevolen berichten

Bloempje (vrouw) en Pip (man) zitten samen in deze kast met ren, ze kunnen onbeperkt in en uit de kast-ren.

Beide zijn geholpen.

Pip plast en poept keurig in de wc (PeeWee rechts in de hoek) Alleen Bloempje doet het er naast (achter het trapje in de hoek van de kast en daar naast de wc.

Ook als ik er bij ben doet ze dat vaak. Dan zeg ik 'op de wc!' en wijs de wc aan, en tik zachtjes op haar kopie van 'hey halo, dat is niet de bedoeling'.. maarja het heeft allemaal geen zin. Daarna maak ik het meteen schoon met azijn en schoonmaakmiddel. Maarja, tis en veel werk, het stinkt, de keukenrollen vliegen er doorheen...

Een extra wc of de wc verplaatsen kan niet want dan kunnen ze het luikje niet meer uit. Ook een andere toilet is geen optie omdat Bloempje alles uit de wc graaft, bij de PeeWee kan dat niet omdat er gaatjes in zitten waar het absorberende spul inzit.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Hieronder een foto van de situatie:

attachment.php?attachmentid=69017&d=1371319952

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals Domino ook al aangeeft even er iets neerzetten.

Je zou het best eens kunnen proberen met een steen.

Ook al kan ze er nog opzitten het doorbreekt de gedachte wel.

Hier heb ik het ook gehad, heb toen de wilgenbrug er neer gezet.

Je kunt het in ieder geval eens proberen, misschien werkt het. Zo niet kun je weer verder kijken.

Haha ze houden je bezig :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ik heb 3 keien liggen, maar nu plast je er gewoon voor en ze gaat er als het ware op zitten plassen met haar kontje omhoog...

Als ik haar op de toilet zie zitten geef ik haar een snoepje als beloning en moedig ik haar aan, kijken of het werkt :mdr:

Tips zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een heel laag kistje of mandje pakken, dat op zijn kop zetten en zetten op de plaats van je trapje. Zodat wanneer ze eruit komen, van het kistje moeten springen en er geen plaats is om achter het trapje te gaan plassen. Verder zou ik het echt niet meer weten ;).

Wat hier ook een extra stimulans is om het in de wc te doen, is een hooiruif boven de wc hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Pfft nog steeeds hetzelfde probleem, toiletje al verplaatst en ook de keukenrollen met plas in de Peewee gelegd, maar het helpt niet.

Ik denk erover om Bernice Muntz te mailen voor een afspraak. Of zelf een PeeWee te laten produceren met een lagere instap XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .