Ga naar inhoud

In laten enten tegen myxematose


plukkie

Aanbevolen berichten

Laat hem echt enten, het heerst echt overal, ik ken zoveel mensen die al hun konijnen kwijt zijn geraakt aan myxomatose. Als je konijn nooit geent is en ziek word dan kun je hem net zo goed gelijk in laten slapen, om verder lijden te besparen, het is een verschrikkelijke ziekte.

Inenten kun je het best tegen zowel myxomatose als vhs laten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een beje afhankelijk per dierenarts en zo als ik hier gelezen heb ook per regio in het land. sowiso is het op speciale entingsdagen goedkoper! maar zoals evee hierboven al beschrijft zou ik persoonlijk daar nu niet op wachten ivm de steeds meer voorkomende my. ik heb per konijn 20,00 euro betaald voor myx en vhs enting. op een entings dag betaal ik 7,50!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht niet te lang om te enten :

Claudia (mijn dochter van 12 jaar) kwam zondag thuis van een weekendje bij papa en haar mooi konijntje dat altijd in de veranda staat was bij dierenarts ingeslapen het had Myx. Papa had zich laten wijsmaken dat als je maar 1 konijn hebt en het komt niet buiten er geen gevaar is ????????

Claudia weet héél goed hoe mama het hier doet maar papa wou haar niet geloven !

Nu is hij véél meer geld kwijt en mijn arme dochter haar konijn. De tranen vloeide rijkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mintaka, daar zit ik dus ook mee!!! Ik heb daarstraks denk ik een besmet wild konijn gezien niet ver van mij thuis, maar ze hebben het entmiddel gewoon niet!! En dan nog, mijn vent heeft cronisch snot, dus ik wil niet dat hij geënt wordt met dermo..blabla.. maar met lyo..blabla (sorry weet de namen niet van buiten)

Maar dat kennen mijn dierenartsen gewoon niet!! daar hebben ze nog nooit van gehoord!! Ik word gek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .