Ga naar inhoud

kieskeurig konijntje


sabbie89

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik zal Me Even Voorstellen. Ik Ben sabrina En Heb Sinds Een Weekje Een Dwerghangoortje genaamd Fibo.

Hij is mijn Eerste Konijntje Dus Weet Er Nog Niet Zoveel Van Behalve Dan Wat Ik Lees Op Internet.

Nu Heb Ik Een Vraagje Over Zijn Eten.

Ik Heb Voor Hem gemengd Voer Gekocht. Ik Wou Eerst alleen Biks Kopen Maar Toch Deze genomen.

Ik heb Alleen nu het probleem Dat Hij Alleen De Lekkere Dingen Er Uitvist. eerst liet hij Alleen De Grote Biks Krorrles Liggen Maar nu Ook De Kleinen.

Ik Heb Toen Gewoon Laten Staan Een Dag Maar Hij Vertikt Het Om Op Te Eten. Hij Krijgt Daarnaast Wel Hooi En Stukje Wortel.

Wat Moet Ik Nu Doen Het Laten staan En wachten tot hij Het Eet Of Hem toch Wat ander Voer Er Weer Bij doen.

Grtjes Sabbie En Fibo

Ps. Sorry Van De hoofdletters Ik Heb Ruzie Met Mijn Tablet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom en gefeliciteerd:)

Ik zou sowieso overgaan op gewone biks aangezien jou konijntje heel erg kieskeurig is en zo dus niet alle voedingstoffen binnen krijgt. Als je dit gaat doen moet je het wel langzaam aan opbouwen door de nieuwe biks met het gemengde voer te mengen je begint met een beetje biks en meer gemengd voer en steeds doe je iets meer biks en iets minder gemengd voer tot dat je geheel op de biks zit. Ikzelf zou Supreme Science Selective aanbevelen maar er zijn natuurlijk ook andere goede voeren het is natuurlijk ook even een beetje kijken wat je konijntje het lekkerst vind.

Daarnaast is alleen een stukje wortel wel lekker maar je kunt beter andijvie en witlof aan bieden. Ook dit moet je allebei langzaam aan opbouwen om te voorkomen dat je konijntje plakkeuteltjes krijgt. Natuurlijk zijn er nog meer goede groentes, daarvoor staat hier op Bunnybunch een hele mooie lijst wat ze allemaal wel mogen maar zeer zeker ook niet onbelangrijk wat ze absoluut niet mogen hebben.

En over je tablet: ik weet dat je bij de IPad bij instellingen de automatische hoofdletters kunt uitzetten:)

aangepast door femmeke
iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .