Ga naar inhoud

Welke ziektes zijn overdraagbaar van mens op konijn?


Ruthie

Aanbevolen berichten

Ik las gisteren je berichtje al maar ik weet het niet. Je kan 2 dingen doen. Of even tikdens het vraaguur bellen naar de universiteitskliniek (misschien dat wilhelminapark het ook weet maar die bel ik nooit) of Verstappen, die weet het hel misschien ook.

Of het Rivm bellen. Die houden geloof ik wel bij als mensen ziek worden van dieren. Maar andersom weet ik het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu heb kunnen ze niet betrappen van mij. Dus daar ben ik al heel blij om.

Een telefoontje plegen naar Nederland lijkt mij nogal duur voor zo'n vraag :P. Als ik naar de dierenkliniek ga om hen in te enten binnen een maandje, zal ik het daar nog eens vragen. Maar misschien weten sommigen van jullie als iets uit eigen ervaring ofzo ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens gelezen dat EC ook voorkomt bij mensen met lage weerstand zoals bv aidspatienten. Maar omdat het zelfs bij konijnen nog wel een onbekend terrein is kan ik er verder niet veel over vinden. Heb het wel gelezen ooit.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Belleke dat klopt, ik heb er toen navraag voor gedaan en het is inderdaad bij een paar mensen geconstateerd. Maar dat waren dan mensen met een extreem lage weerstand zoals inderdaad aidspatiënten.

Dus niet als je even een griepje ofzo onder de leden hebt, dat niet iedereen zich meteen druk maakt. Een gewoon gezond iemand heeft er geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .