Ga naar inhoud

6 weken en 172 gram


nickydeborah

Aanbevolen berichten

hallo kan iemand mij vertellen wat er met mijn nijntje is het is een teddydwerg 6 weken oud en 172 gram ze broer is er bijna 500 hij eet en drinkt prima hij heeft een dikke buik maar zijn botjes voelen aan als porselein hij huppelt als de beste dus aan energie geen gebrek het enige wat ik vind is dat hij vrij grote ogen heeft met rode oog randen door dat je het idee heb dat de ogen boller staan. wie heeft er ervaring mee of weet wat het is toen hij werd geboren was hij al super klein. we verwachten toen al die red het niet maar 6 weken verder is hij er nog steeds ik heb ook het idee dat ze staartje verkeerd zit als hij huppelt hangt dan naar beneden ipv stevig omhoog ik hoor graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is inderdaad weinig. ik had overlaatst ook een nieuw konijntje bijgekocht van 9 weken (beweerde de fokker) een vlinderkonijn. en ze woog toen ook maar 365 gr. nu is ze als ik de fokker zijn doorgegeven leeftijd mag geloven 21 weken en weegt ze genoeg . je voelt de botten en ruggengraat niet meer zo hard en is veel energieker. Dit heeft ook wel lang geduurd voor ze is beginnen bijkomen. ik heb ze gewoon op aanraden van de DA biks gegeven en hooi zoveel ze kon eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .