Ga naar inhoud

Ik mag m'n konijn niet aaien


I love Snuffy

Aanbevolen berichten

Ik heb twee konijnen van ongeveer 2 jaar oud. Mijn grijze konijn is duidelijk de baas van de twee, heeft dat er mee te maken dat ik haar niet mag aaien? Als ik naar buiten kom (het zijn buitenkonijnen met een grote ren) komen ze allebei naar mij toe, mijn grijze konijn gaat altijd tegen mijn aan staan maar als ik haar wil aaien rent ze supersnel weer weg. Ligt dat aan haar karakter dat ze niet geaaid wilt worden, of doe ik iets fout? Hulp aub!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige konijnen vinden het fijn om geaaid te worden, andere niet. De mijne vinden het ook niks, heeeeel af en toe mag ik mijn voedster even aaien als ze op een bepaalde plek in de ren ligt, anders nooit, dan rent ze hard weg. Mijn ram mag ik nooit aaien, hij rent niet keihard weg, maar loopt rustig weg zo van 'doe maar niet'. Je doet niks fout hoor, ligt gewoon aan het karakter :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup, wat Tara zegt. Mijn vorige konijn vond aaien Het Leukste Dat Er Is... mijn huidige twee konijnen vinden er geen moer aan en draaien zich demonstratief om als ik het probeer. Als je verwachte dat konijnen gezellig aanhalig zijn is het natuurlijk even flink wennen als ze zo hun eigen gangetje gaan, maar je doet dus helemaal niks fout hoor! Als je contact met ze wilt is uit de hand voeren misschien een mooie middenweg.. dan ben je toch lekker met ze bezig en zij vinden eten altijd leuk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn vind aaaien heeeeel leuk gaat ze rondjes om me heen rennen vervolgens gaat ze op de mat zitten in de keuken kom ik er aan koppie omlaag en aaien maar en als ze het heeeeeeel graag wilt gaat ze zachtjes in me schoen bijten zo v an schiet eens op:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .