Ga naar inhoud

Herkenning of gewoon toevallig?


Ruthie

Aanbevolen berichten

Thuis loop ik iedere dag met een (fel)roze kamerjas aan. Tijdens de zomer meestal ook tenzij het echt heel erg warm is ;). Als ik die een keer niet aan heb, is Roxy precies schuw tot zelfs bang van mij. Zou dat puur toeval zijn of herkent ze mij enkel door mijn kamerjas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ze beetje bang is want ze is jou niet zo gewent het zelfde is als me konijn op de bank springt dan is ze bang en mag ik der niet aaien op de grond is het geen probleem terwijl ze wel languit gaat liggen op de bank heel apart :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou best kunnen ja, beesten zijn raar met dat soort dingen. Misschien niet eens zozeer de kleur maar de vorm ook. Een van mijn katten kan ineens met hoge rug en bolle staart lopen als ik uit de douche kom met mijn haar in een handdoek gewikkeld.. totdat ik in de lach schiet en ze ontspant, met zo'n blik van 'oooh jij bent het'. Pffft rare beesten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan herkent ze je door je lach of stem. Roxy niet, terwijl ik de hele dag door tegen hen praat (en ja het is veel ;)). Rare beesten :P. Van mijn man is ze na bijna 1 jaar nog steeds bang. Daarnet kwam ze aangerend en zag ze hem zitten, ze trok zich even terug en liep dan snel in een grote boog rond hem :P. Nuja, hij houdt zich dan ook meer bezig met Stitch dan met haar, maar vooral ook omdat ze zo bang is van hem :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijne word steeds minder bang ik heb der nu sinds 1 feb dus ruim 3 maand maar soms schrikt ze nog wel eens van me maar al wel stukken minder dan begin ze komt wel naar me toe maar als ik bijv op de banmk zit en ik der wil aaien dan is ze wel beetje bang

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn man is ze na bijna 1 jaar nog steeds bang. Daarnet kwam ze aangerend en zag ze hem zitten, ze trok zich even terug en liep dan snel in een grote boog rond hem :P.

haha ja ze kunnen ook zo lekker overduidelijk er mee zijn he. Flynn van ons die wil altijd wel snuffelen maar niet geaaid worden. Hij snuffelt dan, spring omhoog terwijl hij 180 graden draait, landt met z'n achterste naar je toe en klaar. Alsof je keihard afgewezen wordt, ineens met alleen zo'n staartje naar je toegedraaid haha.. niet wegrennen of echt bang zijn ofzo ook, gewoon, NEE *omdraai*.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen zien erg slecht van dichtbij en kunnen je opeens niet meer herkennen als je een tas om hebt of een andere jas aan, hierdoor verandert je contour namelijk. Het lijkt mij dan ook dat ze jou inderdaad (op zicht) aan de roze kamerjas herkent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan het ook zijn natuurlijk :). De kamerjas valt veel breder uit dan een gewone jas of gewoon een broek met trui. Als de kamerjas net gewassen is doet ze ook niet vreemd, dus of het de geur is betwijfel ik in haar geval.

In die link lees ik dat ze vooral groen en blauw zien, op een andere site las ik blauw en rood (en roze gaat naar rood toe, dus vandaar ik de link naar de kleur legde). Van zwart moet ze absoluut niets weten. Dan is ze het bangst van al en begint ze te stampen, gekke meid :P. Stitch heeft dan weer met niets problemen en blijft altijd even nieuwsgierig :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .