Ga naar inhoud

Pruimenboomtakken gegeten is dit echt giftig. Help


belleke

Aanbevolen berichten

Een heleboel zwarte dropjes. Gelukkig ze leven nog allemaal. Had begrepen dat na 12 uur het gevaar geweken was.

Vind mezelf nog steeds dom. Kinderen riepen het ook al mama jij bent altijd bang dat de buurkindjes ze dingen geven die niet mogen en nu doe je het zelf.

Buurkindjes vinden het namelijk leuk om de konijntjes te voeren en dat moeten ze van mij altijd eerst vragen en laten zien wat ze ze geven.

Ik ben echt heel erg geschrokken. Maar gelukkig hebben ze het overleefd.

Bedankt voor jullie steun dikke knuffels Belleke

Gelukkig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De konijnen bij ons vroeger thuis kregen ook blaadjes van de pruimenboom, niet beseffende dat dat giftig was. Ze zijn er niet aan doodgegaan, dus zal het wel meevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze ooit een blaadje opgegeten dan -denk ik- van een tulpenboom. Ik wist niet dat het giftig was en ze leeft nog :D. Had ook wel verwacht maar ze had wel heel veel gras, paardenbloempjes en madeliefjes gegeten. Ik wist eigenlijk ook niet wat die plant was.(had het mn moeder de volgende dag vertelt en ze zei daar moeten de konijnen vanaf moesten blijven omdat het de traaggroeiende tulpenboom was.hihi:)) maar toen wist ik niet dat het giftig was.

XxxJolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .