Ga naar inhoud

Gedrag na sterilisatie


tannie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Wij hebben een voedsterstje laten steriliseren.

We kregen haar al vrij vlot mee terug, de operatie verliep prima.

Maar nu zit ze binnen in haar hok en ze doet zo raar...

Ik weet niet of dat nog van de narcose is, maar ze valt de hele tijd om en beweegt heel schokkend.

Ze zou volgens de dierenarts steeds wakkerder moeten worden, maar dit lijkt daar niet op.

Moeten we weer terug naar de dierenarts?

Ik vind het namelijk heel eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst veel sterkte met deze vreselijke toestand.

Hoe lang was je konijn weer terug van de DA? Als dit op de dag is gebeurd dat je DA het veilig vond om je konijn naar huis te laten gaan, vind ik dat persoonlijk onacceptabel. Je krijgt er je nijn niet mee terug, maar er is duidelijk iets niet in orde geweest en dat zou ik je DA absoluut laten weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel. Het is echt heel vervelend, ze was na de operatie gelijk weer nieuwsgierig en we dachten dat ze er zo weer bovenop zou zijn. Die operatie was ook vandaag.

Het was echt een konijnkundige dierenarts en hij heeft ook geen idee waarom het toch zo gegaan is. Misschien de stres.

We hebben het hem wel voorgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor de DA natuurlijk ook heel erg. Vooral als zij aangeven dat je beestje naar huis kan, en vervolgens sterft ze. Het doet me denken aan iets van epilepsie, je kunt natuurlijk 1001 dingen gaan gissen maar je krijgt haar niet meer terug... Denk je goed te doen door haar te laten opereren, gebeurt er dit. Echt triest voor je! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .