Ga naar inhoud

Mylo naar de DA


MissLopez&Beetle

Aanbevolen berichten

Zo helaas komt mijn ergste nachtmerrie uit geloof ik...

Gisteren vond ik Mylo wat stilletjes als normaal,

Dus ik heb hem bij me gepakt en hij voelde wat warm aan...

Ik hem na gekeken blijkt bij bij zijn balzakje een flinkte bobbel te hebben.

met dat ik de bobbel tussen de vingers heb springt het open , allemaal pus..

ik gelijk met Spoed de Dienstdoende DA gebeld , die is geweest en heeft Mylo een pijnstiller gekregen.

het blijkt dat het allemaal is gaan ontsteken na zijn Casteratie...

Nou moet ik straks terug naar eigen Da want die belde daarnet dat dit bij de nazorg hoort...

vind het zo sneu , eerste mannetje wat ik laat helpen en gelijk een ontsteking er aan :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft mylo of de dierenarts die hechting eruit gehaald de dag erna??? waar ga je nu naar de da?? niet meer in oirsbeek?

Mylo zelf :s

Ja ik ga nog steeds naar Oirsbeek.

We gingen voor heen altijd naar Crombach in Stein, maar als mijn vriendin niet thuis is kom ik daar gewoon weg niet , en in mijn beurs ging ik Crombach ook voelen , Omdat ik ook wekelijks Medicijnen voor de hond nodig heb.

en het scheelt zeker iedere keer 30 euro nu ik in Oirsbeek ga.

Hij in Oirsbeek was ook waanzinnig met Nala , de eerste Da die Nala rustig kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn hoor!! kun je me de gegevens eens geven van die in oirsbeek??? mocht ik eens om de een of andere reden bij mijn eigen in heerlen terrecht kunnen heb ik tenminste al één goed reserve adres!!!

fijn om te weten als je iets achter de and hebt in noodgevallen!!

die mylo toch zeg.... wat een aapekopje!!! maar t blijven beestjes he... doe je helaas zo weinig aan! heb e t idee dat ie pijn heeft?

groetjes kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .