Ga naar inhoud

dervaximyxo uit de handel in België


mintaka

Aanbevolen berichten

Ik heb even in mijn entboekjes gekeken, maar de mijne zijn geënt met Lyomyxovax... dus... iedereen even het entboekje erbij pakken, ik ben benieuwd!

wat ik dus zei staat zo presies in mijn boekje.

ze worden ingeënt met lyc of der. Dus ik weet het dus niet, ik ga dat eens na vragen

(thnks kelly 1986) ik kon mijn stukje niet vinden en danks zij jou weer wel hihih

Ben weer helemaal op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ent mijn konijnen zelf en gebruik ook Lyomyxovax omdat dat een stuk veiliger is. Zekerheid heb je misschien nooit, maar je hoeft het lot ook niet uit te dagen natuurlijk. Enten als myx in de buurt komt vind ik erg dom, zeker voor een dierenarts die mogelijk dagelijks geconfronteerd kan worden met een myx besmet konijn. Maar goed, ik heb sowieso al niet zo'n hoge pet op van Inge Thas, dus mijn mening is misschien bevooroordeeld.

De ampullen zijn overigens niet zo duur als dierenartsen willen laten geloven. Ik koop zelf Cunical en Lyomyxovax, die zijn ongeveer rond de 7 á 8 euro per potje (goed voor 10 konijnen). Veel dierenartsen vragen belachelijk veel per enting, uiteraard moeten daarvan ook de dierenartsen/ assistentes betaald worden en de kliniek draaiende gehouden worden, maar ik vind dat er toch een zware grens aan zit. Persoonlijk zou ik niet meer betalen voor een VHS/ Myx enting dan 20 euro per konijn. Reken maar uit hoeveel winst ze dáár alleen al op maken :bunny3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ampullen zijn overigens niet zo duur als dierenartsen willen laten geloven. Ik koop zelf Cunical en Lyomyxovax, die zijn ongeveer rond de 7 á 8 euro per potje (goed voor 10 konijnen). Veel dierenartsen vragen belachelijk veel per enting, uiteraard moeten daarvan ook de dierenartsen/ assistentes betaald worden en de kliniek draaiende gehouden worden, maar ik vind dat er toch een zware grens aan zit. Persoonlijk zou ik niet meer betalen voor een VHS/ Myx enting dan 20 euro per konijn. Reken maar uit hoeveel winst ze dáár alleen al op maken :bunny3:

mijn buurvrouw betaalde 8 euro allen voor een myx prikje.

Ze moeten ook geld verdienen zeggen ze dan maar doen ze dit al niet door het al binnen komen???? 21 of 24 euro als ik binnen kom waar je verdrietig om kan worden, de da waar ik ga zijn echte geld vreters maar goed als je ze nodig heb !!!! toch?? en dat hbe je zeker

Ik betaalde voor 2 konijnen voor de vhs en myx 24 of 34 euro.

Maar als jij een hele potje koop wat goed is voor 20 konijnen, hoe bewaar je het dan? want ze zeggen bij de da: het kost je 60 euro als je tussen door een enitng kom halen(en niet op de entings dag)dit puur omdat ze 1 konijn prikken en het flesje niet meer kunnen gebruiken. Hoe verre is dit waar?

Maar ja als het waar is of niet, ik ga geen 60 euro betalen. Gelukkig is elke 1ste woensdag van d mnd een entings dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .