Ga naar inhoud

Ketting-Keutels = Prozyme geven?


teddydwergx

Aanbevolen berichten

Sorry als ik een topic maak waar eigenlijk al over gesproken word. Maar als ik met poedertjes aan de gang ga wil ik toch een duidelijk antwoord. :yes:

Bibi heeft sinds een aantal dagen ketting keutels. Het zijn meestal 2 of 3 keutels die met haar aan elkaar zitten.

Ook het zwangere konijn waar ik mee bezig ben heeft sinds 2 / 3 dagen wat ketting keutels. Voor noodgevallen heb ik nu altijd Prozyme in huis. Maar ik las dat je dit ook kon geven als een konijn last heeft van die ketting keutels. Klopt dit? En kan ik het geven aan een zwanger konijn? En hoeveel? Moet ik dit de rest van der leven geven? En als Robijn weer bij Bibi zit, is het gevaarlijk als hij dit ook binnen krijgt? Bij hem heb ik nog geen ketting keutels gezien, hij keutels nu ook minder door de Castratie. Kan ik er vanavond al mee starten bij Bibi? Alvast bedankt! :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prozyme kan geen kwaad, je kunt het gewoon geven. Dat hoeft niet de rest van hun leven, maar ik geef het mijn konijnen wel elke ochtend, mijn ram doet het er gewoon veel beter op als hij het krijgt. Hier krijgen ze een mespuntje over hun groenten heen, dat is ongeveer een kwart theelepeltje denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .