Ga naar inhoud

ENORM druk konijn


Bunnybest

Aanbevolen berichten

Hey!!!

Ik deed net een zandbakje bij mn konijn in de ren. Hij begon meteen te graven, rollen, liggen enz. Toen ging hij opeens ENORM druk door de ren springen. Van die schokkerige bewegerige sprongetjes (ik weet niet hoe ik het moet uitleggen). Toen ging ik even weg. Toen ik terug naar de ren liep, zat hij me heel hoopvol aan te staren, en toen ik in de ren stapte, ging hij 3 minuten lang achter mekaar rondjes om me (voeten) heen rennen! Wat betekent dit allemaal? Is hij gewoon supervrolijk?!

Het zag er wel grappig uit, maar soms schrok ik me dood omdat hij telkens heel hard ging rennen en springen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik nu wel.

Ik zag dit stukje trouwens op een site staan:

Het dier vindt een ander dier (of mens) leuk.

Betekent 'leuk' in de zin van 'ik wil met je paren' of 'ik vind je lief'?

Ik bedoel het alleen maar goed hoor. Een mens kan nooit een maatje vervangen :)

De zandbak zal er waarschijnlijk los van staan van het hormonale gedrag wat hij vertoont.

Ik merkte hier bij een dame dat ze ook heel veel last van hormonen had. Ging elke keer tegen mijn arm aan rijden. Haar heb ik laten steriliseren en sindsdien is ze rustiger.

En een luchtdraai noemen we ook wel een Binkie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga me konijn denk ik ook steriliseren want als ik nu de ren ik stap gaat ze ook rondjes rennen om me benen heen en zelf als ik niet inde ren ben wil ze het nog als ik langs de ren loop ze is zelfs zo erg op mij gefocust dat ze aan de ren zit te trekken om naar me toe te gaan want als ik dan weer de ren ik ga gaat ze weer als een gek rondjes om me rennen en ik zal niet weten waneer dat ophoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .