Ga naar inhoud

Kira knaagt op alles


Kimberly89

Aanbevolen berichten

Hallo

Mijn voedster Kira is na de verhuis op vanalles en nog wat in de kamer beginnen knagen.

Ze heeft zo al een ganse zijde van de kartonnen doos kapot gebeten, waardoor ze dan bij de tv draden kon, hier heeft ze op gebeten, maar ze zijn nog niet stuk.

Ze bijt ook de binnenkant van hun tunnel kapot, de randen van hun hok, ik had ook een badmat in hun hok gelegd, maar daar schiet ook al niets meer van over.

Ze doet ook agressief naar de hond toe, zelfs als hij meters van hen zit, springt ze over de plank om hem achterna te zitten. ik kan de hond altijd tegen houden, zodat hij haar niets doet.

Heeft iemand een idee waar dit veranderd gedrag ineens vandaan komt of wat ik eraan kan doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dozen zijn ook heel fijn om op te knagen, kabels ook :)

Kun je haar niet een hoop spullen geven waar ze wel op mag knagen? Een kartonnen doos helemaal voor haar alleen, wilgentakken, dat soort dingen. Kabels kun je het beste wegwerken met kabelgootjes, want dat is behoorlijk gevaarlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .