Ga naar inhoud

stampen


LovelyNijn

Aanbevolen berichten

Mijn voedster en ongecastreerde ram worden binnenkort gekoppeld. Ze staan in de zelfde ruimte in verschillende verblijven. Ze zijn er geinteresseerd in elkaar zitten en liggen vaak dichtbij elkaar..zijn beide vrolijk aan het huppelen en eten en drinken goed.

De ram is (logisch) flink aan het sproeien. Hij is sinds gisteren hier.

Maar nu stampt hij af en toe...echt helemaal niet vaak ben de hele dag thuis en heb het denk ik 3x gehoord waarvan 2x kort op elkaar. Ik denk zelf dat het frustratie is omdat hij niet bij haar kan.

Mijn voedster is wel gecastreerd. Ik weet dat niet iedereen voorstander is van het langzame gescheiden koppelen,maar hoop toch dat iemand mij kan adviseren..Nogmaals agressie naar elkaar is er absoluut niet en de ram is ook gewoon vrolijk ook naar mij toe..het is net dat af en toe een stamp...

Wat kan ik het beste doen?Aanstaande dinsdag word hij gecastreerd.. Daarna wil ik afhankelijk van hoe zijn hormonen zijn verder kijekn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

lastig te bepalen juist omdat hij nieuw is voor me..Zit er nu een uur ruim in de buurt en ben ze goed aan het observeren. In die tijd is er niet gestampt word er door beide op los gehuppelt,eten ze,ruiken ze wat aan elkaar,meneer maakt bunnyflops en ligt languit...Eigenlijk niks wat erop wijst dat hij zich ongemakkelijk voelt..Ik kijk het nog even aan zo,lijkt erop dst hij alvast laat merken dat hij de baas gaat worden denk ik.. Vind het nu al spannend..en dan zit er nog ruimte tussen die twee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .