Ga naar inhoud

Binkie


FemkeEnIndy

Aanbevolen berichten

Ik heb een heeeeeeeel rare vraag :$

Mijn konijn (8jaar) is deze maand al twee maal geopereerd, ze kan zich dus niet bepaald happy voelen.

Normaal gezien maakt ze nooit binky's (behalve als ze nog een baby was).

Nu laat ik haar eventjes buitenlopen en maakt ze allerlei gekke sprongetjes.

Het ziet eruit alsof ze geen controle over haar lichaam heeft.

Het zag eruit als een binky, maar gezien ik er nog nooit veel gezien heb, weet ik het niet zeker.

Ik ben een beetje ongerust omdat ze een verleden heeft van hersenproblemen, e cuniculi, ... en omdat het mij zou verwonderen dat ze dit nu plots doet.

Mijn dierenarts is twee weken met verlof.

Dus mijn vraag: zijn er konijnenziektes met de uiterlijke kenmerken van een binkie? Of ben ik weer overbezorgd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar een beginneling met konijnen hoor dus wacht zeker andere reacties af, maar zo zien de blije binkies van mijn konijn er ook wel uit.. Als ik het zou zien zou ik denken dat ze toch echt even blij in haar bolletje is.. Het ziet er hier ook altijd zo ongecontroleerd uit..

Ik volg het gesprek even, hoop dat ik het dan bij mijn Nijn ook goed zie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er m.i. ook echt uit als een binkie, sprongetje en met het koppie schudden. Apart dat ze er nu pas mee begint, maar wel leuk :)

Hier vallen ze ook weleens na een binkie, of ze springen ergens tegenop, ziet er zo knullig uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .