Ga naar inhoud

Konijn springt op tafel en durft er niet af


kb1988

Aanbevolen berichten

Eigenlijk aan de ene kant best stiekem grappig, maar ik begin het langzaamaan als probleem te zien. Regelmatig springt Kiddo op de tafel die bij me in de tuin staat, maar durft er vervolgens niet meer af. Moet er trouwens bij zeggen, dat hij er vroeger wel gewoon af durfde te springen. Ik laat hem tegenwoordig een tijdje zitten en wacht af, zo leert hij ook dat de tafel niet de meest praktische plek voor hem is, maar desondanks blijft hij het gewoon doen.

Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken? Of moet ik me eerder zorgen maken over het feit dat hij dit eerst wel gewoon durfde en nu niet meer. Konijn is nu bijna 2 jaar oud, ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk aan de ene kant best stiekem grappig, maar ik begin het langzaamaan als probleem te zien. Regelmatig springt Kiddo op de tafel die bij me in de tuin staat, maar durft er vervolgens niet meer af. Moet er trouwens bij zeggen, dat hij er vroeger wel gewoon af durfde te springen. Ik laat hem tegenwoordig een tijdje zitten en wacht af, zo leert hij ook dat de tafel niet de meest praktische plek voor hem is, maar desondanks blijft hij het gewoon doen.

Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken? Of moet ik me eerder zorgen maken over het feit dat hij dit eerst wel gewoon durfde en nu niet meer. Konijn is nu bijna 2 jaar oud, ongeveer.

Hoi,

Hoe hoog is de tafel?

Ik denk hij is een keer fout opgekomen bij het afsprengen.

Daarom denk ik durft hij er nu niet meer van af.

Ik laat de mijne dan zien dat het niet erg is, indien ik ze zo naar beneden zet als ze van zelf zouden springen.

Het kan ook zijn omdat de grond nu bevroren is dat habben ze ook snel door.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een probleem voor jou dat hij op de tafel zit of is het grootste probleem dat hij er niet meer af wil? Wat je zou kunnen doen is iets van een stoel of zo er naast zetten zodat hij een afstapje heeft. Wil je niet dat hij er op springt tja.. Dan moet je hem dat afleren en dat is niet makkelijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .