Ga naar inhoud

Robijn eet geen/weining hooi


teddydwergx

Aanbevolen berichten

Hoii!

Ik had al een tijdje het idee dat Robijn weining tot geen hooi eet. Biks en groente eet hij wel daarom heb ik vandaag en gister allen 2 blaadjes witlof gegeven en het hooi goed bekeken hoeveel het was. Maar volgends mij heeft hij er niks van gegeten, ik zie hem er ook nooit aan eten. Wat kan ik nog proberen? Heb hem net een paar brokjes gegeven zodat hij niet honger gaat lijden. Dat at hij wel zo op. Iemand ideeen?

Dankjewel x!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon echt in een woonwijkbuurt, dus totaal geen boer, weilanden etc.

Ik weet niet precies welk hooi, heb het namelijk in een bak zitten.. Maar heb even naar plaatjes gekeken,

en volgends mij is het vitakraft hooi, maar weet dit niet zeker. Bibi eet het het wel heel goed.

Kruidenhooi heb ik tijdje geleden ook geprobeerd, maar dit eet hij ook heel erg moeizaam.

Dat hooi wat ik nu geef geef ik al sinds november denk ik, en toen at hij het wel.

Het was toen ook niet heel veel, maar wel meer dan dat hij de afgelopen tijd eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die bedoel ik , ik koop het bij de Welkoop [ boerenbond] het is vrij duur , maar ik geef het voor erbij , ze lusten het bij mij alle 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .