Ga naar inhoud

Inenting


Deb

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds dinsdag een konijn in huis van ongeveer 1 jaar en gisteren is hij onderzocht door de dokter en gelukkig is hij helemaal gezond. Ook is hij gisteren ingeent, ging gelukkig ook goed. Eerst liep hij de hele kamer rond en z'n hok. En vandaag is hij dus erg rustig, kan dit iets met de inenting te maken hebben. Of zou hij vandaag beetje rustig dagje hebben? Ik hoor graag van jullie.

:bunny:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat hij even wat rustig is na de enting, maar veel hoor je niet aan hem te merken hoor, konijnen kunnen wel een reactie krijgen na een enting, maar meestal is dat alleen een bult in de nek! Misschien is hij gewoon wat moe van alle nieuwe indrukken van gisteren, maar hou hem goed in de gaten, let op of hij gewoon eet, drinkt en keutelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik 'm nog niet zo heel lang heb ken ik zijn karakter natuurlijk nog niet zo goed. Vandaag is hij bijna de hele dag uit z'n hok, maar nu zit hij gewoon van z'n hooi te eten en z'n hok en af en toe ligt hij weer languit in z'n hok. Bedankt zover voor jullie reacties en ik zal het zeker weten in de gaten houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .