Ga naar inhoud

Het mooie brein van je huisdieren.


jack en olivia

Aanbevolen berichten

Zoals er al staat : het mooie brein van je huisdieren.

Het lijkt me leuk om te horen hoe mooi het brein werkt van je huisdieren, hoe sim, snel en inventief ze zijn.

Mooi verhaaltje alvast,

Vriendin van mij liep met haar malamute op het strand, die was dol op appel. Bij het geven van een stukje valt hij in het zand. Normaal zou een homd hem oppakken en opeten. Nee hij niet, hij pakt de appel aan het uiterste puntje met ze voortanden, loopt naar zee spoelt hem af en eet hem dan pas op.

Mijn hond kiest altijd de grootste takken, daar loopt hij trots mee buiten, dan kom je op een bruggetje af of naar huis door de deur daar past die tak in ze bek nooit door heen. Dan denk je hij laat hem liggen, nee hoor doet ze kop scheef dat de tak langs ze lichaam zit loopt over de brug of door de deur en als hij erdoor is doet hij ze kop weer recht. En trots kijken!!

Het verbaast me soms hoe slim ze zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook, Fuerza!

Dat verhaal van de takken herken ik ook. Onze Rottweiler had het ook snel door. De grootste takken sleepte ze mee. Af en toe wat onhandig, waarbij ze haar kop zo schuin hield dat ze zichzelf tegen de kont sloeg... En dan trots in de tuin kijken van: kijk wat ik nou toch heb meegebracht!

Verder schiet me ff ook niks te binnen. Zodra me iets gebeurt, post ik het hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dachtik ook gaat om gedrag. Haha net ook weer zoiets konijnen krijgen te eten, maar james eet sneller dan victoria dus het bakje van victoria zet ik dan even aan de kant als ze niet meer wilt. Dus hij stond op het tv meubel james staat op ze achter poten zet ze voorpoten op t meubel tikt met ze neus tegen het bakje aan en die rolt om, en jahoor wat ern genot zat hij de brokjes op te ten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .