Ga naar inhoud

iritant


ricksem

Aanbevolen berichten

hallo mijn konijn graaft elke ochten even en elke avond even maar ik heb een toilet in staan en daar wil ze ook onder graven dus wat doet ze eerst dat ding aan de kant en dan verder graven njaa ze vind tog niks maargoed dan doen konijnen nou eenmaal...maar wat kan ik er aan doen dat ze niet steeds dat toilet verschuift ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik ook eerst. Heb uiteindelijk het toilet eruit moeten halen en nu ligt er niets in hun binnenhok qua bodembedekking behalve in een hoekje wat bodembedekking omdat ze daar poepen en plassen. Je kunt proberen om het toiletje vast te zetten, zodat ze het niet zo makkelijk kunnen omgooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster is ook gek op graven, ze hebben nu een kattenbak met kap als toilet, waar ze elke dag uren in bezig is. GRAAFGRAAFGRAAF ze krijgt er echt geen genoeg van, eerst spaait ze alles naar de ene kant van de bak, dan naar de andere, echt 2 keer per dag een uur ofzo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .