Ga naar inhoud

Hoe maak ik ze zindelijk?


grimmeman

Aanbevolen berichten

We hebben sinds kort 2 Franse Hangoren van bijna 12 weken :love:. Ze zitten voorlopig binnen tot de vriesdkou over is.

Nu vroegen we ons af hoe we ze zindelijk kunnen maken want de keutels liggen overal in hun hok :bad:. Ik heb niet de indruk dat ze dit op 1 bepaald plaatsje doen.

Ik laat ze af en toe ns rondlopen in de kamer, zodat ze hun pootjes kunnen strekken, en dan zou het leuk zijn als ze naar hun "toilet" gaan.

Alvast bedankt!! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keutels in zijn wc gooien. Als je dit elke keer een paar keer per dag doet, heeft hij het zo door. Eventueel kun je ook wat urine scheppen en in de wc gooien. Je moet dit gewoon vol blijven houden. Mijn konijn was op deze manier binnen twee weken zindelijk. Behalve als hij in de kamer los loopt, dan heeft de bank zijn voorkeur haha! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit artikel al doorgelezen? daar staan veel tips in: http://www.bunnybunch.nl/konijnen/konijnen-zindelijk-maken.html

Zijn het trouwens een mannetje en een vrouwtje? Denk je er dan aan dat je ze uit elkaar moet halen om nestjes te voorkomen! Vanaf 12 weken zijn ze namelijk vruchtbaar! Pas na de castratie van het mannetje kunnen ze weer samen (3 weken erna).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .