Ga naar inhoud

Niezen maar verder geen problemen?


Cubi

Aanbevolen berichten

Luna is sinds een ruime week steeds aan het niezen. Ze doet het ongeveer 1x per 10 minuten en ik heb verder alles al gecheckt, geen plakpoepjes, geen snot, geen warm hoofd, ze eet goed, ze keutelt goed, alles. Ik heb al geprobeerd de bodembedekking een paar dagen weg te halen, maar dat hielp niet. T hooi goed uitschudden voor ze t krijgen ook niet (al is daar niet ineens iets aan veranderd sinds een die week).

Ik twijfel of ik er toch mee naar de DA moet gaan? Ze lijkt verder niets te mankeren maar er moet toch iets zijn waardoor ze niest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou als ik jou was toch met haar naar de dierenarts gaan.

ik wil je niet bang of extra ongerust maken maar bij konijn was het zo dat ik pas wat aan hem ging merken als hij al echt ziek was.

mijn konijn had chronische snot en de eerste keer dat hij dat had merkte ik ook weinig aan hem, alleen af en toe een nies of een iets andere ademhaling, tegen de tijd dat ik wat ging merken was hij al doodziek.

dus als ik jou was zou ik toch even met luna gaan ik zou liever een keer voor niets gaan dan dat er echt iets is

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .