Ga naar inhoud

Wat is er met Bobo!?


KoenSilvertant

Aanbevolen berichten

Hallo!

Lange tijd niet online geweest, ben er nu wel met geen leuke rede..

Net om 10 voor 9 ging ik de konijnen eten geven.

Normaal is dat half 9 maar ik was het vergeten dus 20 minuten later kregen ze de brokjes.

Lotje kwam meteen aangestormd maar Bobo bleef stil in de ren van het hok zitten.

Snel naar binnen gelopen om te vragen wat te doen.

Mijn ouders wisten het niet.

Em

Ik dacht gelijk aan gas, zat stil, oogjes half toe, geen geluid uit buikje, niet eten maar wel een redelijke temperatuur.

Masseren was het 2e waar ik aan dacht, wil ik hem oppakken komt hij tot leven en springt weg.

Ik loop even naar binnen, even op internet kijken wat ik nog meer kan doen en loop ik naar buiten zie ik hem in de open ren zitten.

Geschud met de brokjes en toen kwam hij wel maar at niets en liep weer terug naar de ren in het hok en ging daar weer zitten.

Brokjes eet hij niet, andijvie heeft hij wel een klein stukje op, meer had ik niet in mijn hand.

Wil ook niet komen als ik schud met bakje voer.

Heeft geen vreemde dingen op vandaag, ook geen nieuwe dingen.

Was gewoon de hele dag actief.

Heb ook geen rare keutels gevonden.

Kortom, wat is er aan de hand?

Is het slim om morgen de DA te bellen?

Kan ik nog iets doen?

Moet hij naar binnen?

Avast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klinkt wel als een buikprobleem. Niet willen eten is echt niet goed. Ik zelf kijk dit altijd even een halfuurtje aan, omdat ik wel eens een dame heb gehad die soms even wachtte met eten. Maar daarna ga ik naar de dierenarts, ook in de avond. Dus echt even kijken of hij iets wil eten. Zo niet, met je ouders overleggen en in elk geval even bellen met de dierenarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Christa was me net voor, maar ik zou in ieder geval de dierenarts nu bellen. Uit je bericht klinkt het alsof je konijn zich erg abnormaal gedraagt, en als hij niet wil eten, sluit ik me bij Christa aan, en zou ik vanavond nog naar de DA gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies het zelfde hier maandag, had me vriend al gebeld ik zei nou kom maar thuis want victoria voelt zich erg slecht. Stil zitten bibberenniks willen eten of drinken wegrennen en in een hoekje zitten. 2 keer iemand erbij geroepen toen ineens savonds ging ze eten en weer helemaal happy. De dag ervoor hadden we mensen over dus was hier erg druk wat het normaal nooit is. En waarschijnlijk ook ergens van geschrokken dat bijelkaar was ze gewoon ze moe dat ze dehele dag rust heeft gehouden. Schrok mezelf ook rot maar daarna niks meer aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .