Ga naar inhoud

Hoe lang duren die maffe hormonen ????


Reza

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Merk nu steeds wanneer de zon gaat schijnen dat Bloem daar op gaat reageren in de vorm van hormonen. Ze gaat Guus plagen, trekt aan zijn haar (niet zo hard dat het eruit komt) of rent als een malle door het hok heen..Ik moet verschrikkelijk om haar lachen. Zodra het kan breekt ze uit en vliegt dan door de tuin. Zodra het weer kouder wordt is het over.... maar hoe lang duurt zo'n ' aanval' meestal? Het is bij lange na niet zo problematisch dat ik haar wil laten helpen, het is eigenlijk nog helemaal niet heel erg maar ik vraag me af hoe lang zo'n periode kan duren? Ken haar natuurlijk nog niet zo goed....Guus kan het allemaal nog prima handelen zo te zien, en af en toe zet hij haar vriendelijk doch duidelijk op haar plaats... Geniet wel van het 'leven'dat er weer in de ren zit hoor, het was maar stil in de koude periode...Fijne dag allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Christaaa, dus vanaf nu zeg maar of is dit 'the warm up'... Ze is verder prima te pas hoor... Wat feller en sneller en wat ik al zei klierig naar Guus...volgens mij heeft ze op haar donder gehad vandaag toen ik aan het werk was want hij was weer helemaal het heertje en zij weer mak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .