Ga naar inhoud

Hangoor na sterilisatie extreem Nukkig??!!


Bronte

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zo'n 2,5 weken geleden heb ik dus mijn Franse Hangoor voedster laten steriliseren omdat ze behoorlijk dominant en territorial was, in de hoop dat haar gedrag wat milder zou worden.

Pas sinds een halve week (zo'n 2 weken na de operatie) is ze er helemaal bovenop, speelt weer, maakt Binkies en eet voldoende.

Maar ik vind haar nu echt extreem nukkig, als ik mijn hand voor haar hou om haar aan te wijzen om in haar kooi te springen krijg ik een kopstoot of slaat ze met haar poten. Zit ze lekker aai ik over haar rug begint ze meteen te grommen, ook heeft ze mijn man alweer gebeten die lekker op de grond lag met de hond te spelen.

Haar gedrag is dus echt veel extremer dan voor de operatie en zie ik het af en toe niet meer zo zitten.

denken jullie dat haar gedrag nog zal gaan veranderen de komende weken en dat ze weer wat hanteerbaarder wordt?

Heeft iemand hier ervaring mee en dit ook al eens meegemaakt.

Ze is nu 6 maanden, zit in een grote puppyren en als we thuis zijn loopt ze altijd los door het huis, heeft veel zpeelgoed en denkspelletjes.

Graag ervaringen en tips???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .