Ga naar inhoud

Voedster wordt gecastreerd; haar partner mee in dierenkliniek laten blijven?


sanne_c

Aanbevolen berichten

Oke, volgens mij moet je die ook om de 12 uur geven ja. Staat ook wel op het doosje denk ik. Hopelijk is ze gauw weer de oude!!

Wat op het doosje staat is leuk, maar geldt voor hond of kat. Ik zou hierbij dus ook zeker op advies van DA af gaan.

Ik doe konijnen meestal wel samen naar DA. Geeft wel veel steun. Maar dat is mosterd na de maaltijd natuurlijk.

Wat betreft het rustig zijn: het is een zware operatie, grote buikwond, er zijn gewoon organen verwijderd. Ook met pijnstilling blijft dat gevoelig. Dat is ook goed, want als ze niks voelen gaan ze nog te wild doen. Zolang ze alert is en goed eet moet je je nuet te veel zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yoko is ondertussen goed bekomen, ze at goed door en uit zichzelf, hooi, groenten, biks... Ze keutelde ook (eerst blindedarmkeutels, dan kleine harde keutels) en ze dronk water uit het drinkflesje. Tegen de avond sprong ze ook al in en uit de kooi.

Maar deze ochtend heeft ze plots gevochten met Bobke... Ik heb de aanleiding niet gezien want ik was aan't slapen, maar ik snap er helemaal niks van :'(. Niemand is gewond, ze zitten nu gescheiden, maar ik zit weer met de handen in het haar. Ik kan precies niks goed doen! :'(

Zie topic: http://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?65320-Gevecht-tussen-koppel-na-castratie-voedster&p=1712085#post1712085

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .