Ga naar inhoud

Hoera eindelijk vallen ze aan op het voer!


Reza

Aanbevolen berichten

Geef de nijnen s'morgens en s'avonds altijd biks een bak groenvoer als ik zelf sta te koken (witlof, andjvie, broccoli en plakje winterpeen) ze hebben onbeperkt hooi en water en er is altijd een tak om te knagen. Hier las ik steeds dat de nijnen op hun voerbak aanvielen en alles opeten...Dat gebeurde hier helemaal niet, en het hooi was mondjes maat... Ben ze opnieuw een tijdje gaan wegen en heb de 20-25 gram 'regel'toegepast per kilogram lichaamsgewicht, en dan een beetje minder... en nieuw hooi, paardenbloem, en rozenblaadjes ( jaja we gaan op chique hier) en wat is er aan de hand? Als ik maar één voet buiten de deur zet hangen ze bijna halverwege het gaas om maar te laten zien dat ze er zijn, en het voer is in een oogblink op...en....we eten eindelijk HOOI! :bounce: Wat is dat fijn om te zien, en ik heb ineens veel meer contact met ze, beiden koppies uit het hok steken en dan kan ik ze als één konijn tegelijk aaien... Zal het alleen de manier van voeren zijn of is het duo eindelijk echt gelukkig en is er rust en vrede in het hok...ik ben in elk geval blij en wil jullie bij deze allemaal bedanken voor alles wat ik hier lees en leer :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .