Ga naar inhoud

Bestaat er een vervanger van hooi?


burretje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een konijn met hooiallergie? Klinkt erg onhandig voor hem/haar.

Het werd al door iemand anders gezegd, maar mijn kat is allergisch, niet het konijn. Overigens zijn er ook konijnen die allergisch zijn.

als je zijn hele kooi vol legt met hooi stro begrijp ik het wel xd maar als je het hok nou wat meer afschermt zodat je kat niet langs de kooi kan snuffelen bijvoorbeeld en een andere bodembedekker? gewoon elke dag maar klein handje hooi geven?

in iedergeval wel balen :/ suc6 ermee

Bedankt voor het meedenken, maar hij had niet zijn hele hok vol hooi en stro. Dus jammer genoeg zou dit geen oplossing zijn geweest.

Hoe gaat het daar? Heb je al een mooi huisje voor Stuiter gevonden?

Ja, Stuiter is vorige week zaterdag verhuisd naar een opvang. Hij hopste daar meteen rond en heeft het intussen al goed naar zijn zin. Ik ben blij dat hij daar heen is gegaan. Zo weet ik zeker dat er goed voor hem wordt gezorgd, dat hij straks een vriendinnetje krijgt en dat er een goed nieuw huisje voor hem komt.

Nou.. Zonder hooi gaat niet is niet waar. (Ik zeg niet dat het gezond is en ook niet dat IK het ooit heb gedaan/aanraad) maar een vriendin van mij die heeft ooit een konijn buiten gehad die in meer dan 1 jaar nauwelijks hooi heeft gehad, wel gras. die leefde nog hoor ;)

Toen ik dat zag ben ik wel hard naar huis gefietst en terug gekomen met een zak hooi, haha!

En.. Waarom neem je een konijn als je weet dat hij eigenlijk een vriendin nodig heeft én dat je kat allergisch is voor hooi?

Heb je geen garage? Nouja, Veel sterke met je afscheid.. (Je hebt niks aan mijn reactie maarja,)

Dat heb je goed ingeschat, ik heb er inderdaad jammer genoeg niets aan... Wat heb ik aan een opmerking dat zonder hooi wel kan, als dat ongezond is voor het konijn en je het zelf ook niet aan raadt?

Waarom ik een konijn neem als ik weet dat hij een vriendin nodig heeft en de kat allergisch is? Tja, laten we de vraag maar even omdraaien dan: Waarom stel je die vraag als je in het topic al gelezen hebt dat hij een maatje gehad heeft, maar dat zij helaas is overleden en dat de Astma van de kat pas recent is ontdekt? Of heb je misschien niet gelezen en roep je gewoon wat zonder gehinderd te worden door enige kennis van wat hier aan de hand was?

Wel bedankt voor je goede wensen verder.

Ik heb net snel ff dit forum gelezen en ik wens je heel veel sterkte!

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .