Ga naar inhoud

Bij welke winkel ben ik goedkoper uit?


kimpjuhh

Aanbevolen berichten

Ik zou ook voor een grotere fles gaan. Daar zit een grotere en dus ook dikkere tuit aan en er komt dan wat meer water tegelijk naar buiten. Ik heb een keer een zeer gefrustreerd konijn gehad omdat er zo weinig wat er uit die tuut kwam. Toen een grote fles opgehangen van een liter en het probleem was opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Gwyn was altijd aan het trekken bij de kleinere 600ml flessen. Waarschijnlijk omdat er voor haar te weinig uitkwam. Nu ik literflessen heb hangen doet ze dit veel minder. Gaf ook altijd een hoop kabaal XD. Gwyn is een middelgroot konijn dus zou voor zulke nijnen inderdaad een literfles neerhangen.

M'n moeder had gister een nieuwe literfles bij de welkoop gekocht (had een bevroren fles laten donderen haha), schrok me een hoedje toen ze vertelde hoe duur het was. 6,50 o.O. Volgende keer maar wat inslaan als ik weer ergens online bestel en het gratis verzenden is. Dus je hoeft niet bij de Welkoop te kijken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .