Ga naar inhoud

ALARM NU DA gezocht bij Gent !!!!


ZaZa

Aanbevolen berichten

Ja hier dan nieuws over onze Jelle! We hebben Inge telefonisch gesproken en het gaat heel goed met ons kereltje.:happy: Hij heeft gisteravond nog een tijdje in de praktijk rond mogen huppelen en dat deed hem, in combinatie met de medicijnen die zijn werk gingen doen, zichtbaar goed. Hij had dus ook flink gekeuteld en toen ze vanochtend bij hem ging kijken had hij gegeten als een dijker. Hahahaha we weten in ieder geval dat ons dappere kereltje behoorlijk stressbestendig is. Je niet lekker voelen, dan een rit in de auto, op de tafel bij de DA die je van top tot teen onderzoekt en in een vreemde omgeving moeten blijven en dan dus gewoon eten als een bouwvakker.:lol: Om zes uur vanavond mogen we hem ophalen. We kunnen haast niet wachten tot hij weer thuis is.

Bedankt allemaal voor het meeleven. En de duimen hebben dus goed geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Fijn dat het zo goed met hem gaat!!! Hadden jullie niets in huis om zelf alvast te behandelen? (ik heb equate in huis tegen gas). Maar gelukkig dat hij er doorheen is gekomen.

Nee dat hadden we niet in huis. We gaan nu wel een flesje primperan (een middel dat de darmen stimuleert) in huis halen voor het geval dat... Inge kon ook niks bijzonders aan hem ontdekken. Hij had in ieder geval geen gassen volgens haar. Ze heeft hem voor de zekerheid wat primperan ingespoten en een pijnstiller en hem ter observatie een nachtje gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is hij gezond ! Beter nieuws kan je niet hebben...

Inge kon ook niks bijzonders aan hem ontdekken. Hij had in ieder geval geen gassen volgens haar. Ze heeft hem voor de zekerheid wat primperan ingespoten en een pijnstiller en hem ter observatie een nachtje gehouden.

...hoewel

kassa ....:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig is hij gezond ! Beter nieuws kan je niet hebben...

...hoewel

kassa ....:$

Helaas inderdaad kassa. Wij hebben voor één avondconsult, één nacht daar blijven, 1 inspuiting primperan, 1 inspuiting rymadyl + 1 vaccinatie (zonder myxomatose) + primeran en pijnstiller voor de komende 2 dagen in totaal 94 euro betaald.

Maar goed Jelle is gezond en wel thuis; ik vraag me alleen af wat als je zoveel centjes niet hebt? Want dit is toch echt wel een behoorlijk bedrag voor 1 uurtje werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, is hij nog gevaccineerd dan ook?

ja, dan kan dat wel oplopen he, als dat zoiets is waar je heel de dosis van moet betalen ook al gebruik je maar 1/10 van het flesje...

heb je een detail van de rekening gekregen?

Martine, 50 euro voor een avondconsult vind ik toch echt veel geld hoor ;o)

Niet dat het geen leuke meid is he, ze is ook goed in haar werk. Maar je moet het toch maar kunnen betalen he. De vaccinatie kostte 13 euro. Het is de consult die het zo hoog trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 euro?

hm, dat is inderdaad erg veel....

misschien werkt ze met tijdsschijven...

ik heb een paar weken geleden voor een avondconsult (om 20u) 30 euro betaald, vandaar dat ik dat als prijs aan jou gezegd had....

nu voel ik me wel schuldig dat ik jullie gezegd had naar inge te gaan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 euro?

hm, dat is inderdaad erg veel....

misschien werkt ze met tijdsschijven...

ik heb een paar weken geleden voor een avondconsult (om 20u) 30 euro betaald, vandaar dat ik dat als prijs aan jou gezegd had....

nu voel ik me wel schuldig dat ik jullie gezegd had naar inge te gaan.....

Mens ben je gek! Jelle is nu momenteel hooi aan het eten en dat is het belangrijkste ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mjah, da's inderdaad het belangrijkste, maar ik heb het gevoel dat ik jullie op kosten gejaagd heb......

Ben je nou helemaal mal geworden :blink: Wij zijn ontzettend blij dat we zo geholpen zijn door iedereen hoor. Wil gewoon even spuien dat ik die consult duur vind :$

En nu op houden he of ik kom eens tot daar :boxing:

Nu gaan we lekker van Jelle genieten, dat ventje heeft het toch maar allemaal netjes doorstaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeeee, dat heeft Inge gedaan...

en Jelle, maar die wast zijn pootjes nu in hooi...

Wel heel raar....

Toevallig dacht ik gistermiddag voor het diner om eens foto's van Jelle te zoeken omdat er al zo lang geen foto's meer van hem te zien waren en ik misschien de laatste foto's van hem gemist had..............maar nee, er waren geen nieuwe foto's NA zijn identiteitscrisis

Toen dacht ik nog:"Zal ik Joke vragen hoe het met Jelle gaat, of ie nog zo leuk is en of ze foto's heeft..."

Maar zoiets denken doe ik nooit, dus vond het raar van mezelf dat ik dat dacht en heb er niets mee gedaan........(hmm anders had ik bewijs)

....even later kreeg ik een PB over Jelle en gas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .