Ga naar inhoud

Last van de hormonen?


Suuzz

Aanbevolen berichten

Krijgt Singha last van haar hormonen? Ik zie een hoop gekke plasjes op het balkon (over het balkon gesproeid) en ze lijkt een beetje een opsessie voor onze ram te krijgen. Ze hupst de hele tijd achter hem aan en biedt zich dan met haar koppie aan.

Vanochtend staken er een paar plukjes haar uit Singha's bibs. Ik denk dat iemand haar een beetje zat was ;)

Is het tijd om over een castratie na te denken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik kijk het even aan. We willen eigenlijk sowieso wachten met een eventuele operatie tot het warmer is. Want anders moet ze binnen gehouden worden en wordt de stap terug naar buiten te groot.

Het is wel een beetje zielig hoor, voor zowel Singha als Stewie. Singha laat Stew niet met rust. Ze propte zichzelf net bij hem in de tunnel. Ze biedt zich continu aan en laat overal plasjes. Ze zat zelfs een paar keer op hem te rijden! Ook is ze steeds met haar kinnetje alles aan het markeren. Maf beestje!

Hopelijk wordt ze niet opeens schijnzwanger straks... Dat is helemaal ellende altijd!

Maar voorlopig kijken we het wel aan. Gelukkig kan Stewie goed van zich afbijten. Die geeft even een knauwtje als hij haar zat is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach arme Stewie! Klinkt herkenbaar, alleen werd hier de ganse dag op Frits gereden. Lag hij net lekker te slapen, zat Wilma er weer bovenop! Heel zielig, als hij ergens ging liggen zorgde hij dat hij met zijn kont ergens tegenaan lag, zodat ze er niet goed bij kon. Na haar castratie was meteen dat hormonale gedrag helemaal weg, maar het duurde nog best even voordat Frits weer gewoon lekker ontspannen ging liggen, arm ding ;)

Ik hoop dat het snel over gaat daar, zo'n operatie is toch niet niks, hoewel ik nu wel blij ben dat ik het heb laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is nu weer vrij rustig gelukkig! Misschien had het ook wel een beetje met de stress voor het vuurwerk te maken.

Ook heeft Stewie een paar keer goed duidelijk gemaakt dat hij er geen zin in heeft. Nu zie ik haar hem niet meer lastig vallen.

We kijken het gewoon aan, zo'n operatie is inderdaad niet niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig!

Eefje heeft ook een periode gehad dat ze constant op Brownie aan het rijden was. Ze was, of aan het puberen, of ze probeerde nu de baas te worden. Ik denk dat beide redene meespeelde. Ze probeerd nu nog weleens de baas te worden, maar ze moet er toch echt aan geloven.. Brownie is de man des huizes. :P Hier kregen ze ook altijd een snauw als ze dat deden.

Ik ben ook heel erg aan het twijfelen om mijn voedsters te laten helpen of niet. Ik kom er gewoon niet uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig!

Eefje heeft ook een periode gehad dat ze constant op Brownie aan het rijden was. Ze was, of aan het puberen, of ze probeerde nu de baas te worden. Ik denk dat beide redene meespeelde. Ze probeerd nu nog weleens de baas te worden, maar ze moet er toch echt aan geloven.. Brownie is de man des huizes. :P Hier kregen ze ook altijd een snauw als ze dat deden.

Ik ben ook heel erg aan het twijfelen om mijn voedsters te laten helpen of niet. Ik kom er gewoon niet uit..

Wat zijn de voordelen van laten helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .