Ga naar inhoud

Wat vinden jullie konijnen het lekkerst ??


isislovechoco

Aanbevolen berichten

Zonnebloempitjes! Daar doen ze de gekste dingen voor! En van die bosvruchtendrops, maar die krijgen ze eigenlijk nooit. Heb ze ooit ergens bij gekregen, maar ik geef alleen mijn voedster er eentje na een knipbeurt. Ze zijn er helemaal gek op, maar jammer genoeg is het ongezonde troep he..

Verder krijgen ze hier tegenwoordig dat tijmhooi van beaphar, ik heb ze nog nooit zoveel hooi zien eten, er wordt echt op aangevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bam Bam is dol op vele groenten maar met name wortel en witlof. Waar hij iedere avond voor op de bank komt knuffelen is luzerne- en bietenruit van dierenkruiden.nl. Nu een nieuwe bestelling gedaan. Verder is hij echt gek op de gedroogde brandnetel.

Van Pebbles weet ik het nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pluis: andijvie & witlof

Meisje: Paardenbloembladeren

Gijs: Spitskool en bruin brood (met zonnepitten xD)

Muts: vogelmuur

Vogelmuur kende ik niet, blijkt een onkruid te zijn die een jaar lang te vinden is behalve tijdens de vorst. Misschien moet ik gewoon beter kijken nu ik ervan gehoord heb. Ben er namelijk wel een voorstander van om onkruiden te voeren. Wie weet groeit het wel hier in de omgeving :D wil het zeker eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lilly: echt wel banaan, kom ik daar in het hok met een stukje banaan, dan springt ze naar beneden en maakt ze binkie ook het loof van de wortel valt in de smaak.

Bailey: wortel, daar kan ze echt van genieten, en het wortelloof niet te vergeten.

Chanel: Witlof, ze is mn moeilijkste konijn en vind bijna niets lekker, maar van witlof kan ze echt genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is als eerste de winterpeen plakken uit de groente schotel aan de beurt dan broccoli, dan andijvie en witlof blijft vaak wat vn over...Gedroogde maiskolven zijn super super snel verdwenen...en van die tarwestaafjes, of hoe dat heet, de echte tarwe toppen zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .